Quantcast

adplus-dvertising
Strona główna » ciekawostki » 1,5 miesiąca – tyle czasu poświęciliśmy na streaming podczas pandemii

11.03.2021

1,5 miesiąca – tyle czasu poświęciliśmy na streaming podczas pandemii

Niewątpliwie podczas kolejnych lock-downów i wszelkich obostrzeń podczas pandemii Covid-19 streaming filmów i seriali był jedną z najpopularniejszych rozrywek. Ale gdyby zliczyć wszystkie godziny, które spędziliśmy na Netflixie, Amazon Prime, HBO Go i innych tego typu platformach, okazuje się, że łączny czas transmisji strumieniowych pochłonął 1,5 miesiąca czasu podczas pandemii. I nie był to czas stracony – zrobilibyśmy to ponownie.

Czy 45 dni to dużo? Wydaje się, że tak, ale pandemiczne czasy nie dały odczuć, że aż tyle dni poświęciliśmy na oglądanie filmów i seriali w serwisach streamingowych. Przeciętny człowiek spędził  na tej czynności 45 dni – a przynajmniej tak wynika z ankiety przeprowadzonej przez Sykes. Badanie przeprowadzono wśród 2000 osób, aby zapytać ich o nawyki związane z transmisją strumieniową w ciągu ostatniego roku. Dotyczy Amerykanów, ale podejrzewam, że podobne wyniki byłyby wśród Europejczyków. Streaming stał się ulubioną rozrywką i towarzyszem podczas długich, pandemicznych dni. Jest to również aktywność, w którą ludzie dosłownie zainwestowali – 71,70% ankietowanych twierdzi, że subskrybuje nowe usługi przesyłania strumieniowego od czasu pojawienia się COVID-19, a 49,30% kupiło nawet nowy telewizor.

Przed pandemią same serwisy streamingowe zainwestowały w wiele nowych programów i filmów, co się opłaciło. W ciągu ostatnich kilku miesięcy najczęściej wybierane przez ankietowanych tytuły to Tiger King (37,5%), The Mandalorian (29,05%), Ozark (27,95%), The Crown (27,7%) i Emily w Paryżu (19,2%).  Ale oglądane były nie tylko nowości – popularne były także starsze programy. Spośród ankietowanych 75,6% stwierdziło, że podczas pandemii ponownie oglądało ulubione programy, takie jak Friends (31,65%), The Office (27,50%), The Simpsons (26,7%), Schitt’s Creek (24,4%) i Grey’s Anatomy (21%).

Chociaż, wraz z wprowadzaniem szczepionek, pojawiła się już nadzieja na koniec kwarantanny, to jednak 60% ankietowanych stwierdziło, że w najbliższym czasie nie zamierza zmienić nawyków związanych z transmisją strumieniową.

źródło: PCMag
czytane: 464

COVID-19Netflixpandemiastreaming

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top