24.03.2020

Epidemia: Samsung oddaje swój czas reklamowy na banerach LED

Firma Samsung Electronics Polska zdecydowała wstrzymać wyświetlanie własnych reklam na nośnikach LED Digital Out Of Home (DOOH), zlokalizowanych w centrum Warszawy. Czas reklamowy firmy zostanie oddany do wyłącznej dyspozycji instytucji publicznych na najbliższe dni.

W odpowiedzi na akcję #zostańwdomu czas emisji materiałów promocyjnych firmy Samsung na cyfrowych nośnikach LED DOOH zostanie poświęcony na emisję materiałów informacyjnych instytucji publicznych na tematy związane z profilaktyką, higieną oraz promowaniem postaw ograniczających rozprzestrzenianie się epidemii.

źródło: Samsung
czytane: 187

Komentarze

top

Pliki cookies

Serwis wykorzystuje pliki cookies na zasadach określonych w Polityce prywatności, w szczególności w celach personalizacji oraz monitorowania ruchu na stronach serwisu. Możesz określić warunki przechowywania i uzyskiwania dostępu do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na użycie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.