Quantcast

28.11.2020

Moda w dobie koronawirusa – pokazy online i nowe kolekcje w grach wideo

W ubiegłym miesiącu dom mody Balenciaga zaprezentował swoja najnowszą kolekcję na lato 2021 na Youtube’ie. W grudniu zamierza ujawnić kolekcję na jesień/zimę 2021 za pomocą oryginalnej gry wideo. Gra Afterworld: The Age of Tommorow zadebiutuje 6 grudnia i będzie można w nią grać poprzez przeglądarki. Gracze będą realizować scenariusz i wypełniać zadania – a przy okazji spotykaać osoby ubrane w nowe projekty Balenciagi.

To nie jedyny projektant/dom mody, który w czasach pandemii zdecydował się na niekonwencjonalne zaprezentowanie swoich kolekcji. We wrześniu Burberry pokazał swoją wiosenno-letnią kolekcję na Twichu, Gucci zatrudinł Harry’ego Stylesa i stworzył 7-odcinkową serię o nazwie „Ouverture Of Something That Never Ended”, z kolei marka 100 Thieves udostępniła całą swoją kolekcję streetwearową w grze Animal Crossing: New Horizons na Nintendo Switch.

Grywalizacja nowej kolekcji Balenciagi jest doskonałym przykładem tego, jak domy mody wykorzystują innowacyjne metody marketingu cyfrowego do sprzedaży ubrań, ale także do tworzenia wciągających i przyjemnych cyfrowych doświadczeń. I prawdopodobnie po zakończeniu pandemii klienci nadal będą oczekiwać tego samego poziomu interakcji od marek.

źródło: BBC
czytane: 215

COVID-19grygrywalizacjapandemiapokazy modyYouTube

Komentarze

top