Quantcast

adplus-dvertising
Strona główna » ciekawostki » Nowy Lenovo Legion 5 z RTX30 z usługą Premium Care w standardzie

23.06.2021

Nowy Lenovo Legion 5 z RTX30 z usługą Premium Care w standardzie

Na polskim rynku wystartowała sprzedaż nowego modelu spod marki Legion. Laptop gamingowy z serii Legion 5 6. generacji jest wyposażony w kartę graficzną NVIDIA GeForce RTX30 z architekturą NVIDIA Ampere oraz procesor AMD Ryzen do serii 7 (maks. AMD Ryzen serii 7 5800H z taktowaniem nawet do 4.4 GHz). Firma wprowadziła również  usługę wsparcia serwisowego Lenovo Premium Care, dzięki której gracze zyskają dostęp do pomocy technicznej VIP w standardzie.

Debiutujący Legion również nową matrycę – 15,6-calowy wyświetlacz IPS o rozdzielczości Full HD lub WQHD (2560 x 1440 pikseli), jasności do 300 nitów i taktowaniu od 120 do 165Hz, która w 100% odzwierciedla paletę kolorów sRGB. Otrzymał też ulepszony system chłodzenia Coldfront 3.0, które wzmacnia obieg powietrza względem poprzedniej generacji aż o 18%. Umożliwia to lepsze odprowadzanie ciepła i redukcję hałasu generowanego przez wydajne komponenty. Niższa temperatura wewnątrz komputera umożliwia też optymalizację działania oraz całodzienną pracę mobilną z baterią o długiej żywotności, która w przypadku Legiona 5 wynosi nawet 7 godzin pracy. Obudowa laptopa została wykonana z wytrzymałej mieszanki polimeru i talku, a jej design został odświeżony oraz tym samym dostępny jest w dwóch wersjach kolorystycznych: Phantom Blue i Stingray White.

Premium Care w standardzie

Wraz z premierą nowych Legionów, Lenovo inauguruje najnowszą usługę serwisową. Lenovo Premium Care objęte są wszystkie laptopy Lenovo Legion dostępne na polskim rynku wyposażone w karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 30. Pakiet serwisowy Premium Care obejmuje m.in. obsługę wysoko wykwalifikowanego technika przez infolinię, czat czy e-mail, prioretyzację części, naprawę sprzętu z dojazdem do klienta oraz coroczną kontrolę kondycji komputera. Oprócz oferowania najwyższego poziomu wsparcia technicznego, dostępnego w dni robocze od 9:00-18:00, zespół ekspertów Lenovo w czasie rzeczywistym odpowie na pytania dotyczące oprogramowania, pomoże np. rozwiązać problemy z siecią czy konfiguracją firewalla w routerze.

źródło: Lenovo
czytane: 653

amd ryzenLenovo

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top