Quantcast

adplus-dvertising

11.09.2021

Ray-Ban Stories – inteligentne okulary zrobione dla Facebooka

Plotki o inteligentnych okularach, nad którymi pracuje Facebook, pojawiały się od dawna. Aż wreszcie oficjalnie trafiły na rynek. Facebook zaprezentował swoje inteligentne okulary pierwszej generacji, stworzone we współpracy z EssilorLuxottica (właściciel marki Ray-Ban). Według twórców Ray-Ban Stories to nowy sposób robienia zdjęć i wideo, dzielenia się doświadczeniami, słuchania muzyki lub odbierania połączeń telefonicznych.

Okulary będą dostępne w Stanach Zjednoczonych, Australii, Kanadzie, Irlandii, Włoszech i Wielkiej Brytanii w 20 różnych wariantach, kosztujących od 299 dolarów. 

Okulary Ray-Ban Stories mają podwójne aparaty 5 MP, które pozwalają rejestrować zdjęcia i 30-sekundowe filmy z unikalnej, pierwszoosobowej perspektywy. Wystarczy dotknąć okularów albo skorzystać z poleceń głosowych Facebook Assistant. W momencie uruchomienia aparatu zapali się dioda LED informująca innych o tym, że nagrywany jest film lub robione zdjęcie.

Ray-Ban Stories  pozwalają ponadto na słuchanie muzyki za sprawą wbudowanych, dousznych głośników. Z kolei za nagrywanie dźwięku i zapewnienie odpowiedniej jakości połączeń głosowych odpowiadają trzy mikrofony.  Okulary łączą się z nową aplikacją Facebook View, która umożliwia udostępnianie relacji i wspomnień w mediach społecznościowych. Przechwyconymi przez okulary treści można importować do aplikacji takich jak Facebook, Instagram, WhatsApp, Messenger, Twitter, TikTok czy Snapchat. Aplikacja umożliwia także zapisanie zdjęć i filmów w telefonie i edytowanie lub udostępnianie ze swojego urządzenia.

Ray-Ban Stories dostępne są w najbardziej kultowych modelach Ray-Bana – Wayfarer/Wayfarer Large, Round i Meteor. Można także wybrać jeden spośród pięciu kolorów oprawek i dopasować wybrane soczewki – przezroczyste, przeciwsłoneczne, fotochromowe i korekcyjne.

Do okularów Ray-Ban Stories dołączane będzie specjalnie zaprojektowane przenośne etui ładujące, dzięki któremu można łatwo naładować i chronić okulary w podróży. W pełni naładowany futerał umożliwia korzystanie z okularów przez trzy kolejne dni bez konieczności podłączania etui do prądu.

źródło: Ray-Ban
czytane: 343

fabebookinteligentne okularyRay-Banray-ban stories

Komentarze

top