Quantcast

adplus-dvertising
Strona główna » operatorzy » Play wprowadza program Fair Play

16.03.2016

Play wprowadza program Fair Play

Pod hasłem #MozeszZmienicZdanie Play wprowadza program FAIR PLAY, który pozwala klientom abonamentowym na zmianę decyzji w ciągu 30 dni od podpisania nowej umowy lub przedłużającego ją aneksu. Abonenci mogą wymienić telefon lub w ogóle z niego zrezygnować, ewentualnie zmodyfikować warunki umowy, np. decydując się na większy lub mniejszy abonament lub pakiet danych, a także w ogóle rozwiązać umowę.

Przedstawiciele operatora o szczegółach programu poinformowali dziennikarzy podczas konferencji prasowej zorganizowanej na Stadionie Narodowym. Wyjaśnili także, że aby chronić się przed tymi najmniej zdecydowanymi klientami, którzy chcieliby – być może – dokonywać zmian w nieskończoność, wprowadzono ograniczenia: modyfikacji można dokonać tylko raz dla każdego numeru abonenckiego, w ramach obowiązującej umowy.

Program dostępny jest dla wszystkich klientów (indywidualnych oraz biznesowych), którzy podpiszą umowę abonamentową. Warunkiem koniecznym do dokonania zmiany jest dostępność wybieranej oferty tyle, że w dniu podpisywania umowy, a nie dokonywania zmiany.

Z programu będzie mógł korzystać każdy, ale nie zawsze za darmo. Jeśli ktoś będzie chciał zmodyfikować wysokości abonamentu (niezależnie od tego, czy „w górę” czy „w dół”), zrobi to bezpłatnie. Jeśli klient zmienia ofertę z urządzeniem, to cena zakupu zostaje wyrównana do ceny, która obowiązywała w danej ofercie w cenniku z dnia podpisania umowy. Dla przykładu: jeśli klient podwyższa swój abonament z poziomu 59 zł na 69 zł, za urządzenie zapłacił 299 zł i jest ono w nowej ofercie dostępne za 199 zł, klientowi zwracana jest kwota nadpłaty, w tym przypadku 100 zł. Jeśli jednak zmiany będą dokonywane w odwrotnym kierunku – konieczna będzie dopłata.

Wyrównanie ceny zakupu będzie rozliczane w salonie, w którym klient dokonuje zmiany. Tam też – w tym samym miejscu, w którym była podpisywana umowa – należy dokonywać wszelkich modyfikacji. W innym salonie nie będzie to możliwe.

A jeśli ktoś chciałby oddać kupiony wcześniej telefon lub jakikolwiek inny sprzęt zakupiony w ramach umowy? Będzie zobowiązany do uiszczenia „Opłaty za Korzystanie z Urządzenia”. Bez względu na to, czy będzie ono rozpakowane, czy nie, opłaty są jednakowe i uzależnione jedynie od grupy, w której dany sprzęt się znajduje. Wysokość opłat waha się od 49 zł do 399 zł.

Opłata za rezygnację z umowy wynosi 99 zł i jest opłacana na podstawie noty obciążeniowej, która zostanie wysłana pocztą. Klient jest także zobowiązany do opłacenia faktury za usługi telekomunikacyjne, proporcjonalnie do liczby dni, kiedy umowa była aktywna.

Dziennikarze dopytywali, czy będzie można zwrócić urządzenia, które noszą ślady użytkowania. Bartosz Dobrzyński z Play wyjaśniał, że tak. Zaznaczył jednak, że sprzedawca w salonie będzie mógł odmówić przyjęcia zwracanego sprzętu, jeśli będzie on niesprawny lub uszkodzony przez niewłaściwe użytkowanie, ewentualnie zestaw będzie niepełny.


Relacja z konferencji prasowej

czytane: 3026

Poprzedni artykuł

Komentarze

Jedna odpowiedź do “Play wprowadza program Fair Play”

  1. Sawwa pisze:

    Ładne mi fair play. Same kary i opłaty za „marchewkę”. Tylko jełop nie wie co to za firma. Zupełnie jak prawo i sprawiedliwość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

top