Quantcast

03.12.2020

Baby Yoda na nadgarstku – Vodafone i Disney proponują smartwatch dla dzieci

Europejski operator komórkowy Vodafone nawiązał współpracę z Disneyem – owocem tego związku jest smartwatch dla dzieci o nazwie Neo. Vodafone twierdzi, że Neo łączy swoje możliwości technologiczne z rozrywkowymi elementami Disneya, oferując urządzenie, które daje dzieciom poczucie niezależności, a jednocześnie pozwala rodzicom pozostać z nimi w kontakcie.

Akcesorium zyskuje dzięki wsparciu marki Disney – dzieci mogą wybrać, która z postaci będzie ich „pomocnikiem” (sidekick): Baby Yoda z Mandalorian, Buzz Astral z Toy Story lub Myszka Minnie. Z czasem mogą pojawić się kolejni bohaterowie znani z produkcji Disney’a.

Neo koncentruje się głównie na utrzymywaniu kontaktu rodziców z ich dziećmi i dostarcza kilku dodatkowych funkcji, typowych dla smartwatcha – korzystanie z nich wymaga subskrypcji Vodafone. Dzięki zegarkowi rodzice mogą dzwonić, wysyłać SMS-y i otrzymywać aktualizacje na temat lokalizacji swojego dziecka z towarzyszącej aplikacji Vodafone Smart. Rodzice mogą używać tej samej aplikacji do tworzenia „kręgu” zaufanych kontaktów do wysyłania SMS-ów i połączeń telefonicznych oraz ograniczać czas korzystania z urządzenia. Neo może również dostawać powiadomienia z kalendarza, sprawdzać pogodę, monitorować aktywność i robić zdjęcia.

Vodafone deklaruje, że Disney Neo pojawi się w Europie na początku 2021 roku. Ma być sprzedawany za 99 funtów z subskrypcją 7 funtów miesięcznie.

źródło: Verge
czytane: 632

Disneydla dziecineosmartwatchsmartwatch dla dziecivodafone

Komentarze

top